Мій улюблений садок "Ромашка"
Раді вітати Вас на нашому сайті. Заходьте - буде цікаво!
Увага! Відтепер наш сайт став ще більш цікавим та доступним!
Меню сайту

Категорії розділу
Сторінка спеціаліста [58]
Історія закладу [3]
Педагогічний колектив [1]
Новини закладу [90]
Наші досягнення [4]
Наші свята [36]
Методичний вісник [38]
Сторінка завідувача [15]
Батьківська сторінка [33]
Державні закупівлі [7]
Державні закупівлі [0]
Нормативна база [3]
Нормативна база

Цікаві матеріали
Сценарії до свят у ДНЗ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

RSS канал
RSS Підписка

Головна » Файли » Батьківська сторінка

Звіт завідувача за 2015 - 2016 н.р.
25.05.2016, 13:10

ЗВІТ

завідувача

Стецюк Світлани Омелянівни

перед колективом і громадськістю

за 2015-2016 н.р.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 №178.

          На сьогоднішній день,  сучасний дитячий садок - це не «камера зберігання», де діти харчуються і де за ними доглядають. Дитячий садок - це перша і дуже важлива сходинка в освіті дошкільнят.

Змінюються умови життя і вимоги школи до умінь майбутніх першокласників. Дуже багато зараз говориться про якість освіти, а досягти її можна, на наш погляд, тільки пред'являючи єдині вимоги як з боку батьків і вихователів, так і дитини до самої себе. І такі заходи як публічні слухання, спільні свята і дозвілля допомагають нам стати єдиною командою в нашій нелегкій справі. Даний звіт - засіб забезпечення інформаційної відкритості та прозорості роботи нашого закладу.

Головними завданнями мого звіту, як засобу  інформування громадськості є:

            - Підвищення відкритості дошкільного закладу; 

           - Задоволення інформаційної потреби різних груп користувачів: це і батьки, і педагоги, і засоби масової інформації, та органи влади; 

          -  Створення інформаційного забезпечення ринку освітніх послуг в   ДНЗ; 

          -  Залучення ресурсу «довіри і підтримки» до дитячого закладу.

 Керуючись  основними  положеннями  Закону  України „ Про  освіту”, «Про  дошкільну  освіту”,  Концепції  дошкільного  виховання  в  Україні, Національної  доктрини  освіти  та  виконуючи  план  роботи  на 2015–2016 навчальний  рік,колектив  дошкільного  закладу  на  протязі  року  працював     творчо  і  відповідально.

Забезпечення збереження та розвитку мережі груп та формування дитячого контингенту

Дошкільний навчальний заклад №5 побудовано за типовим проектом.  Заклад працює за 10,5 годинним режимом,   1  група    - 12 годин,    5-ти денний робочий тиждень.

Проектна потужність –  6 груп;

фактично функціонує  -   6 груп.

Планова кількість місць – 107 дитина

Фактичний склад за списком –  217 дітей.    Комплектування дошкільного навчального закладу проводиться у відповідності із нормативно - правовими документами Міністерства освіти та науки України.

Склад  мережі на  слайді:

- 1 група раннього віку (3-й рік життя) –  32 дітей;

- 2 молодшого віку (4-й рік життя) –   57      дітей;

 -  2   середгньго  віку ( 5-й рік життя) –65     дітей

 - 2 старшого віку (6-й рік життя) –         63    дітей

 Забезпечення кадрами та створення умов для професійного росту

Дошкільний навчальний заклад укомплектовано педагогічними та медичними кадрами, обслуговуючим персоналом.

Аналіз складу педагогічних працівників

Завідувач ДНЗ - Стецюк Світлана Омелянівна , освіта вища, спеціаліст вищої категорії .

Вихователь-методист – Гаврилюк Людмила Михайлівна, освіта вища, спеціаліст вищої категорії.

Практичний психолог – Гузич Яніна Василівна, освіта вища, спеціаліст 1-ї категорії.

Музичні керівники: -  Гаврилюк Руслан Миколайович, освіта вища, спеціаліст   1-ї категорії.

                               - Котяй Віта Василівна, освіта вища, спеціаліст  ІІ-ї категорії.

Інструктор із фізкультури - Чуй Інна Юріївна, освіта   вища,  спеціаліст ІІ-ї категорії.

Всього 12  вихователів :

 Остапчук  В.Ю.,   освіта  вища,  спеціаліст  вищої категорії, звання «вихователь- методист»

Наумець О.Д., освіта вища, спеціаліст вищої  категорії;

Ларіна С.О. , освіта вища, спеціаліст вищої категорії;

Дулік Н.А., освіта вища, спеціаліст першої категорії;

Прядун О.П., освіта вища, спеціаліст першої категорії;

Ошурко Н.А., освіта вища, спеціаліст ІІ- ї категорії;

Макарицька О.О., освіта вища, спеціаліст ІІ- ї категорії;

Галушка Л.Б., освіта вища, спеціаліст ІІ-ї категорії;

Гаврилюк  К.В., освіта вища, спеціаліст ІІ-ї категорії;

Фаліковська   Т.С.,  освіта  середня спеціальна, 8 тарифний розряд.

Ільчук Олександра Миколаївна, освіта  середня спеціальна, 9 тарифний розряд.                                      

Забезпечення виконання річних завдань та плану роботи

 на 2015 -2016 н.р.

На основі Базового компоненту дошкільної освіти і обраних освітніх програм змісту освіти, Концепції Національно-патріотичного виховання дітей та молоді, з урахуванням актуальної суспільно-політичної, соціально-економічної, екологічної ситуації в країні та з метою підвищення якості дошкільної освіти, забезпечення її поступального інноваційного розвитку, у 2015-2016 навчальному році розглядались такі змістові напрями:

  • патріотичне виховання;
  • екологічне виховання;
  • формування основ здорового способу життя;
  • комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників.

У 2015-2016 навчальному році зусилля колективу були  спрямовані на  вирішення  наступних завдань:     

1. Формування у дітей елементів здоров`язберігаючої компетентності та активної життєвої позиції щодо власної безпеки.

2. Удосконалення роботи з патріотичного  виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку із застосуванням мультимедійних  презентацій

3. Розвиток трудового виховання на основі оволодіння дітьми соціальним досвідом, формуванням самостійності, творчості, активності, ініціативності.

4. Розвиток творчих здібностей дітей засобами  різних видів мистецтва

   Забезпечення якості виконання Базового компонента дошкільної освіти

     Управлінські заходи у 2015-2016 н.р. були спрямовані на створення оптимальних комфортних умов для перебування дітей раннього та дошкільного віку і здійснення комплексного безперервного навчання та виховання кожного дошкільника.

       Планування роботи ДНЗ № 5 здійснювалося відповідно до Інструктивно – методичного листа МОН № 1/9-249 від 20.05.15 року «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році».

Діяльність дошкільного навчального закладу регламентується планом роботи на навчальний рік і літній оздоровчий період, що схвалюється педагогічною радою закладу та затверджується його керівником. Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти відповідно до чинних програм розвитку дітей, у тому числі з особливими освітніми потребами, рекомендованих (схвалених) Міністерством освіти і науки України.  Саме річним планом регламентувалася організація методичної роботи дошкільного навчального закладу, заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес, згідно з концептуальними засадами Базового компонента дошкільної освіти в Україні. Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ДНЗ функціонує методичний кабінет, який є науково – методичним осередком для педагогів та батьків. Протягом 2015-2016 н.р. кабінет поповнився наочно – дидактичними посібниками, науковою, навчально – методичною, літературою,  атрибутами, аудіо записами, мультимдійними презентаціями. Під керівництвом вихователя – методиста  Гаврилюк Л.М . педагогічний колектив має змогу здійснювати переорієнтацію всього освітньо-виховного процесу з навчального на розвивальний.

Вихователі користуються сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», комплект «Зразковий дошкільний заклад», у складі якого журнали «Практика управління дошкільним закладом», «Вихователь – методист дошкільного закладу», «Музичний керівник», «Практичний психолог» та «Коза – диск» .

 Сучасна освіта вимагає докорінного переосмислення освіти, освоєння прогресивних технологій духовного розвитку особистості, створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Мова йде про принципово нові психологічно – педагогічні ідеї, концепції, технології, в центрі яких – особистість дитини з її потребами і інтересами. Цьому сприяє впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процесс.

Форми підвищення кваліфікації педагогів. Педагогам дошкільного закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фаховоі  майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди, використання кращого досвіду вихователів ДНЗ, міста, інших областей, проходження курсів підвищення кваліфікації при РОІППО.  Протягом 2015 – 2016 року в освітньо – виховний процес впроваджувався досвід колег:

№ з/п

Автор досвіду, адреса досвіду

Тема досвіду

1

СтешукВалентина Володимирівна, Костопільський дошкільний навчальний заклад №3 «Сонечко»

Виховання любові до рідного краю шляхом використання знань історичного краєзнавства

2

Чернецька Галина Романівна, Деражненський дошкільний навчальний заклад «Пролісок»

Впровадження інтерактивних методів і прийомів у роботі з дітьми дошкільного віку з розвитку логічного мислення

3

Остапчук Вікторія Юріївна, Костопільський дошкільний навчальний заклад №5 «Ромашка»

Морально-етичне  виховання дітей засобами ігрової діяльності

4

Соломай Наталія Зосимівна, Костопільський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Берізка» компенсуючого типу

Розвиток творчих здібностей в процесі організації зображувальної діяльності

5

Буток Тетяна Євстафіївна, Костопільський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Берізка» компенсуючого типу

Розвиток пізнавальної активності в процесі ознайомлення з природою

6

Мельничук  Любов Гнатівна, Костопільський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Берізка» компенсуючого типу

Художня діяльність як чинник розвитку креативності

 

7

Шульган Тамара Степанівна, Костопільський дошкільний навчальний заклад №3 «Сонечко»

Ознайомлення дітей дошкільного віку з народними звичаями, традиціями та виробами народних умільців

-        метод освітніх проектів впроваджували у всіх дошкільних  групах.

     У закладі впродовж навчального року були проведені  семінари - пратикуми та майстер-класи щодо технології створення навчальних презентацій . До цієї роботи залучені і батьки груп.

  Вихователі   створюють навчальні мультимедійні презентації, уміло використовують їх на заняттях

Завдяки розвитку ІКТ ми маємо  оперативний зворотній зв'язок з громадськістю. 

В рамках методичної роботи протягом навчального року у днз проведено:

  • семінар – практикум для завідувачів району «Модернізація управлінської діяльності в умовах освітніх змін»;
  • Майстер – клас  «Канзаші- мистецтво для душі»
  • Тиждень педагогічної майстерності вихователя Ларіної Світлани Олександрівни.

колективний перегляд заняття з дітьми старшої групи "Суничка" (вихователь Макарицька О.О.). Вихователь провела з дітьми заняття з мовленевого спілкування на тему "Осінь, до побачення". Діти складали розповіді за картинами про осінь, придумувли речення за схемами із запропонованими словами, вчили чистівки, читали вірші, робили звуковий аналіз слів і т.п. На закінчення діти робили поробки з паперу і дарували гостям. А гостями були вчителі- початківці ЗОШ №5 Білоус Р.М., Каліщук  Г.С., Руда І.І.  та вихователі дошкільного закладу. Педагоги обмінялись думками з приводу переглянутої роботи з дітьми, висловили свої побажання. Обговорили програми, за якими працюють педагоги. 

Гузич Я.В.,  практичний  психолог, провела  семінар практикум  для  практичних   психологів з  проблеми   «Особливості  організаціі  психологічного  супроводу  дітей  з  особливими  освітніми  проблемами », психолого -  педагогічний тренінг для вихователів  «Попередження насильства, жорстокості у сім’ї та дитячому колективі» 

  Ларіна С.О., вихователь,     провела  інтегроване заняття   "Зимові спогади" (мовленнєве спілкування, ознайомлення з природою, аплікація). 

В останній день літа у нашому дошкільному закладі проведено свято «Посвята в дошкільнята».

28 жовтня у дошкільному закладі проведено Благодійну акцію "Назустріч мрії" з метою збору коштів для онкохворих дітей та дітей, які постраждали під час териростичної операції.

Благодійній акції передував благодійний тиждень з тематикою "Мій рідний край", де діти мали змогу підготувати малюнки, поробки, вірші, пісні та інше для благодійної виставки-ярмарку.

Педагогічні працівники підготували та використовують в роботі презентації:

Спільна робота дошкільного навчального закладу та початкової школи

Дошкільний навчальний заклад №5 "Ромашка" входить до освітнього округу №2, опорним закладом якого є Костопільська загальноосвітня школа І-Ш ступенів № 5.

У дошкільному закладі важливо забезпечити зв'язок вихованців і педагогів дошкільного закладу і школи. Для цього використовуємо екскурсії до школи, відвідування уроків, спільні з першокласниками розваги, а молодших школярів запрошуємо у дитячий садок для зустрічі з випускниками старшої групи. Побутує також практика взаємовідвідування вихованцями дитячого садка і учнями початкових класів свят у дошкільному закладі та початковій школі (свято знань, посвята у школярі, свято Букваря, випуску з дитячого садка). Процес забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом № 5 «Ромашка» м. Костополя та Костопільською ЗОШ І-III ступенів № 5 є двостороннім.

Взаємодія між закладами відбувається на основі укладеної Угоди про співпрацю (від 26.08.2015) та складеного, обговореного і затвердженого  річного плану спільної роботи, до якого внесені заходи щодо організаційно-педагогічної діяльності з проблеми готовності дітей до навчання в школі.

Питання спільної роботи дошкільного навчального закладу та початкової школи розглядалось на виробничій нараді (28.03.2016).

26.11.2015 проведено колективний перегляд роботи вихователя Макарицької Олени Олександрівни з дітьми старшої групи "Суничка". Вихователь провела з дітьми заняття з мовленнєвого спілкування. А гостями були вчителі - початківці ЗОШ №5 Білоус Р.М.. Каліщук Г.С., Руда І.І. та вихователі дошкільного закладу.

Під час цієї зустрічі проведено обговорення програм і планів навчально-виховної роботи, створення дидактичного матеріалу, обмін новаторськими методиками, досвідом організації навчальної діяльності старших дошкільників і молодших школярів, взаємне консультування. Вчителі принесли подарунки, виготовлені школярами –випускниками нашого дошкільного закладу, і вручили їх дітям – дошкільнятам.

Тримаємо також зв'язки із Костопільською загально - освітньою школою І-Ш ступенів №6.  У дошкільнят нашого дошкільного закладу побував танцювальний ансамбль "Первоцвіт" під керівництвом хореографа Грабовської Юлії Андріївни. Учасниками цього ансамблю є випускники і нашого дошкільного закладу.

Під час весняних канікул (квітень 2016 року)  вчителі початкової ланки освіти запрошували на зустріч дітей старших груп разом з батьками з метою  знайомства із майбутніми учнями.

Постійно педагогічний колектив слідкує за успіхами наших випускників.

Спільна робота дошкільного навчального закладу та початкової школи висвітлюється на сайті дошкільного закладу sadok-romashka.ucoz.net.

Участь у конкурсах

·        Фестиваль ­- огляд «Калейдоскоп педагогічних ідей з екологічного виховання дошкільників» (музичний керівник Гаврилюк Р.М.);

  • Фестиваль - огляд «Україна – рідний край» ( вихователь Гаврилюк К.В.).

Уже традиційними стали свята «Посвята в дошкільнята», Свято  "Ми веселі діти", "Літо-пора розваг", Андріївські вечорниці, Свято Миколая.

Про якість засвоєння програми «Українське дошкілля», рівень досягнення державних стандартів дошкільної освіти свідчать позитивні результати підсумкової діагностики.

Метою роботи колективу  дошкільного закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати  мети, правильно будувати своє життя. 

 З цього питання слід відмітити особистий вклад вихователів Макарицької О.О., Галушки Л.Б., Ільчук О.М., Фаліковської Т.С., які доклали максимум  зусиль щодо  формуванням у дітей шкільної готовності.

     У квітні - травні 2016 року практичним психологом  Гузич Я.В. було обстежено   дітей, щодо визначення рівня готовності до школи. Встановлено, що випускники успішно готові до подальшого навчання.

Для визначення сформованості внутрішньої позиції школяра було використано тест Венгера «Мотиваційна готовність».

  Таблиця загальних результатів діагностики за групами

 

Група

Кількість

дітей

 

Висока

готовність

Середня

готовність

Низька

готовність

№1

30

42%

42%

16%

№2

31

40%

57%

3%

 

Таблиця загальних результатів діагностики готовності до школи по дошкільному закладу

 

Група

Кількість

дітей

 

Висока

готовність

Середня

готовність

Низька

готовність

№1, 2

61

30%

59%

11%

Висновок. Результати діагностичної роботи свідчать, що у 30% дітей високий рівень готовності до навчання у школі. У них добре розвинена зорово – моторна координація. На належному рівні знаходиться розвиток слухової пам’яті, як короткотривалої, так і довготривалої. Діти роблять звуковий аналіз слів, правильно визначають послідовність звуків у словах, називають голосні та приголосні звуки. У них на високому рівні розвинена вольова регуляція. Дошкільники вміють не лише слухати і чути дорослого, а й правильно виконувати поставлене завдання. Під час виконання роботи діти працювали старанно, уважно, у пам’яті утримували всі чотири правила, які були поставлені перед ними. У старших дошкільників із високим рівнем готовності сформована внутрішня позиція. Діти готові до зміни соціальної позиції, до прийняття позиції учня. Розуміють, хто такий учитель, що таке «парта». Знають, як поводяться учні на уроках і на перервах. Дітей приваблює не лише зовнішня сторона ситуації, вони виявляють бажання змінити соціальний статус дошкільника на школяра.

У 59%  дітей  - середня готовність до навчання у школі. У дітей на достатньому рівні розвинена зорово – моторна координація, логічна і слухова пам'ять. При виконанні фонетичного аналізу в дітей виникали труднощі: діти не змогли зробити правильно всі схеми, визначають тільки перший та іноді останній звуки, а решти звуків у слові не чують. Розвиток вольової сфери також на достатньому рівні. Діти приймають усі правила , але під час виконання забувають про них. Помилок у своїй роботі не помічають. Швидко втомлюються.

У 11% дітей – низька готовність до школи. У них виникали ускладнення при виконанні завдань. Діти показали недостатній рівень розвитку слухової пам’яті, сприйняття, логічної (опосередкованої) пам’яті, розвитку фонематичного слуху: не могли визначити місце звука у слові. Під час копіювання малюнка у дітей також виникли труднощі, їм було важко скопіювати малюнок – зразок і визначити відмінності. У них не сформована внутрішня позиція школяра, частково розвинена вольова сфера: діти не в змозі прийняти всі правила які пропонує дорослий. Під час виконання роботи дошкільнята швидко втомлюються, допускають помилки.

Організація роботи щодо зміцнення здоров’я дітей та їх

 медичного супроводу

     Відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005 № 432/496 «Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі»,  «Інструкції з організації охорони життя і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 28.01.2008 № 985, згідно  річного плану роботи дошкільного навчального закладу на 2014-2015 навчальний рік у дошкільному навчальному  закладі протягом 2015 року проводилась  фізкультурно-оздоровча робота по зміцненню та збереженню здоров’я дітей. Обов’язковими для впровадження в освітній процес були заняття з фізичної культури, ранкова та гігієнічна гімнастики, фізкультурні хвилинки. Проводилась індивідуальна робота з дітьми з фізичного виховання з метою ознайомлення з основними рухами та закріплення відповідних навичок. Відповідно до плану роботи проводились фізкультурні розваги та дні здоров’я. Засобами валеологічного виховання  вихователі під час занять та в повсякденні навчали дітей культурно-гігієнічних навичок,  в повній мірі використовували оздоровчі сили природи (прогулянки, екскурсії, заняття, ігри на свіжому повітрі). Забезпечувався повітряно-тепловий режим, проводилось своєчасне кварцювання приміщень (за необхідністю), поточна та заключна дезінфекція. Медичним працівником проводилась робота щодо раннього виявлення захворювань, спостереження за контактними дітьми. В осінньо-зимовий період діти вживали часник, цибулю, полоскали ротову порожнину та горло сольовим розчином, водою. У поточному році дітей 5-6  років оглянули лікарі дитячої  поліклініки, за висновками медичного огляду батькам надані рекомендації. Згідно плану проводилися щеплення дітей. Медичним працівником проводилася санітарно-просвітницька робота з педагогічним колективом та батьками. Обговорювалися питання зміцнення здоров’я дітей та дорослих на педагогічних радах,  виробничих нарадах, батьківських зборах.

Аналіз захворюваності за 2015 рік показав , що число днів, пропущених однією дитиною – 6,4  (ясла – 10, садок – 5,6),  захворюваність на ГРЗ – 3,8 (ясла – 5,5, садок –3,4).  Зареєстровано 1 випадок захворювання на скарлатину  та 2 випадки ентероколіту (садові групи). Відсутні протягом року травми та мікротравми.          З метою покращення роботи педагогічного, медичного та обслуговуючого персоналу з питань зміцнення та збереження здоров’я дітей,  належної організації  фізкультурно-оздоровчої роботи

Безумовно, щаслива  дитина – це  здорова  дитина. Серйозну увагу педагогічний та медичний персонал приділяв питанням охорони та зміцнення здоров’я дітей, їх фізичному розвитку. Результати тестування фізичного розвитку дітей виявив сформованість  життєво важливих видів основних рухових дій (ходи, стрибків, метання, лазіння). Постійно велась робота по формуванню правильної постави, профілактики плоскостопості. Використовувалися загартування  як профілактика застудних захворювань. Формувалася у дітей система валеологічних знань про свій організм, про користь занять з фізичної культури,  про гігієну особисту та чистоту навколишньої середи.  Залучалися батьки  до активної участі в оздоровчий роботі та у формуванні валеологічної компетентності їх дітей.

     Колектив створював умови для емоційного благополуччя  дитини, будував  навчальну діяльність в динамічному режимі, використовуючи різні спеціальні оздоровчі заходи. Вихователі під керівництвом старшої медичної сестри впроваджували методи первинної профілактики застудних захворювань, поглиблювали свої знання з фізичного виховання дітей та організації гігієнічного виховання

     Сестра медична ДНЗ ретельно відслідковує та аналізує фізичні показники розвитку дітей з метою планування подальшої корекційно-профілактичної роботи.

      Здійснюється постійний  контроль  за  дотриманням  режиму  в  групах, їх санітарним  станом.

Щомісяця проводиться День здоров’я.

У рамках Дня здоров’я у дошкільному закладі проведяться спортивні свята, розваги, заняття на свіжому повітрі  (напр. «Космічна подорож» -старший дошкільний вік).

Влітку проведено свято «Літо – літечко прийшло».        

 Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників.

Згідно із Законом України «Про охорону праці» у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки, призначені відповідальні з питань охорони праці, затверджені інструкції з безпеки на робочому місці і безпеки організації життєдіяльності дітей та учасників освітньо – виховного процесу. Робота з забезпечення безпеки життєдіяльності дошкільного закладу та учасників освітньо – виховного процесу здійснюється згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці.

За період роботи ДНЗ у 2015-2016 н.р. нещасних випадків з дітьми під час освітньо – виховної роботи і робітниками на робочому місці не відбувалося.

Колектив бере участь у розробці та обговоренні комплексних планів щодо покращення умов праці, санітарно – оздоровчих заходів, охорони довкілля і вживає заходів щодо їх виконання.

Адміністрація закладу організовувала нормальні умови для праці та освітньо – виховної діяльності членів трудового колективу.

При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоровя дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму.

Робота педагогічного колективу та всіх робітників ДНЗ щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти який спрямовує роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі. Тому робота нашого дошкільного закладу з профілактики дитячого травматизму має такі завдання:

- поліпшення якості навчально – виховної роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки та захисту життя;

- удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоровя та життя;

- пропагування здорового способу життя серед дітей та батьків.

Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, маються 7 вогнегасників, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ДНЗ. 2 рази на рік  проводиться «Тиждень безпеки». Як підсумок – тренінгові навчання з пожежної безпеки.

Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх творчих роботах ( малюнки, вірші, творчі оповідання).

Охорона життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей – важливе завдання дошкільного закладу.

 

продовження далі

Категорія: Батьківська сторінка | Додав: Світлана
Переглядів: 556 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Ми вконтакті

Друзі сайту
Відділ освіти Костопільської РДА


Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz