Мій улюблений садок "Ромашка"
Раді вітати Вас на нашому сайті. Заходьте - буде цікаво!
Увага! Відтепер наш сайт став ще більш цікавим та доступним!
Меню сайту

Категорії розділу
Сторінка спеціаліста [58]
Історія закладу [3]
Педагогічний колектив [1]
Новини закладу [90]
Наші досягнення [4]
Наші свята [36]
Методичний вісник [38]
Сторінка завідувача [15]
Батьківська сторінка [33]
Державні закупівлі [7]
Державні закупівлі [0]
Нормативна база [3]
Нормативна база

Цікаві матеріали
Сценарії до свят у ДНЗ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

RSS канал
RSS Підписка

Головна » Файли » Методичний вісник

Пори року в гостях у міста (конспект заняття)
14.05.2015, 14:03

Тема: Пори року в гостях у міста

Мета: вчити дітей диференціювати поняття «місто», «село»; ознайомити дітей з поняттям «мапа», гербом міста Костопіль.

Закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів.

Удосконалювати навички складання розповіді з власного досвіду. Розвивати мислення, увагу, пам’ять, зв’язне мовлення. Виховувати повагу до людей різних професій, інтерес до історії рідного міста.

Матеріал: герб та мапа міста Костопіль, ілюстрації пір року, загадки, паперове сонечко, вірші про місто, муляжі овочів та фруктів, звукові каси.

 Хід:   -  Добрий день, мої малята. Сьогодні у нашій групі свято. До нас прийшло гостей багато.  Давайте з ними привітаємося.

- Діти, наші гості до нас з'їхалися з різних куточків нашого району.

-  Які ви знаєте села?

- А хто може пояснити, куди це вони потрапили?

  • у м.Костопіль; (речення)
  • у дитсадок «Ромашка»
  • у ст.групу «Віночок»
  • А на якій вулиці знаходиться наш дитсадок (Сидорова);
  • А які ще вулиці нашого міста ви знаєте?

      -    Які є в нас пам'ятні місця? ( Меморіал Слави, пам'ятник Т.Г.Шевченку, жертвам голодомору, краєзнавчий музей, музей лісу).

 - Чим славиться наше місто? (хлібозавод, завод продтоварів «Родина», склозавод, фабрика з виготовлення деревинних плит «Свіспан», фанерний завод).

  • Який основний символ нашого міста?
  • Це герб (діти розглядають)                                                                     

Що тут зображено? Що це означає?

  • Дубовий листок указує на багаті природні ресурси та на деревообробне виробництво. Архангел Михаїл відіграє роль Ангела-Хранителя міста.
  • От бачите діти, як багато жовтого кольору на гербі нашого міста.
  • А що вам нагадує жовтий колір? Синій? (діти по черзі висловлюють свої міркування: ( сонечко,  золото, ....)
  • А що це таке?
  • Так, у мене в руках мапа Костополя.
  • Що означає мапа?
  • Це графічне зображення нашого міста, доріг, річок.
  • От подивіться: дороги тут позначені білими лініями.
  • Ще є залізнична дорога. Позначається пунктирною рискою.
  • А що означають сині лінії?
  • Річки.

 - Яку назву має річка, яка протікає через наше місто? (Річка Замчисько).                                                                                         

- Діти, а на що  схожі дороги на карті? (На сітку павука, стрічки, шнурочки).

- Малята, то для чого нам потрібні карти - ось такті графічні зображення місцевості?

  • Щоб знати, куди їхати. Легше орієнтуватися. Щоб легше було подорожувати.
  • От давайте ми зараз разом з вами вирушимо в подорож. Давайте закриємо очки і уявимо, що ми потрапили в одне  королівство, в якому є чотири графства і правлять в них чотири графині. Кожна має власне ім'я. Ім'я першої графині ми зараз дізнаємось:

Загадка про весну:

Роботящу вдачу має,

Землю зеленню вкриває,

Заквітчає яр і поле,

Принесе у ліс обнову.

Відгадайте, хто вона?

Ну, звичайно, - це... (весна)

- Правильно, діти. Першу графиню звати  Весна.  Діалог:

  • Що з весною настає?
  • Сніг у полі розтає.
  • А чому то так буває?
  • Сонце його пригріває.
  • Що синіє на землі?
  • Ніжні проліски малі.

 -    Я що пнеться з-під листка?

 -    То травичка вироста.

- А яке наше місто навесні? (Чисте, прибране, красиве, святкове, чарівне, побілені дерева, посходили квіти, розпускаються листочки на деревах).

- А які весняні квіти ростуть у нас на клумбі? (Тюльпани, нарциси, проліски).

- Весні дуже сподобалось,  що ви так її любите, знаєте багато про неї. На гарну згадку про себе Весна нам дарує весняне сонечко із завданнями. Якщо ви справитеся з цими завданнями, сонечко буде пригрівати краще і краще.                                                                                                                                    

 Гра «Чарівне слово»

Мета: вчити дітей складати речення з певним словом і певного змісту (рідне місто)

Хід гри. Дорослий називає певне слово (наприклад «близько»), передає дитині паперове сонечко, і дитина має скласти речення (наприклад, «Я живу близько біля магазину «Кошик»). Потім називає своє слово і передає сонечко поруч сидячому).

- Молодці,  діти. І справді стало ще тепліше. Давайте подякуємо Весні і весняному сонечку за гарну гру.

- Діти, а ви любите своє місто?

 - А що потрібно робити для того, щоб наше місто з кожним роком ставало все кращим?

 - Що ви можете зробити?

 - Прибирати, не смітити, садити дерева, будувати будинки, поливати  город, не ламати гілочок.

- А ще ми повинні бути добрими, взаємоввічливими.                                               

 - А звідки можна дізнатися про наше місто? (з газет, книжок, інтернету, почути по радіо, побачити по телевізору).                                                                   Фізкультхвилинка «Добрі справи»

Той, хто любить працювати, має добрих справ багато. (ритмічно плескають в долоні)

Квіти в квітнику полити, деревце ще посадити.

Підмести в садку доріжку, ще і наш майданчик трішки.

Збудувати годівнички для горобчика й синички,

Щоб у наших діток був красивим дитсадок.

Діти, ми так захопилися  іграми , що не помітили, як потрапили до наступного графства.

Відкривається ширма .   Як тут жарко! І сонце припікає, і дітки купаються в річці, і достигло багато ягідок і фруктів. То куди ми з вами потрапили? Яке ім'я має дане графство?

- Літо.

- Ой, а що це? (Річка).

- А на що схожа річка?

- Як називається річка у нашому місті? (Замчисько).                                                                                                                                                                

-Діти, влітку наше місто відзначає свій день народження. А коли день народження нашого міста?

-12 липня на свято Петра і Павла.

Розкажіть, будь-ласка, вірші про наше місто (вірші написані батьками дітей групи «Віночок».                                                                                                 

- Маленьке місто, невеличке,                                                                                                                                                                                      

 Таких багато в світі є.                                                                                                                 

 Але Костополя обличчя                                                                                                         

 Нам найдорожче, бо своє.

- Костопіль – твій рідний край,                                                                                                

 Це Вітчизна твоя маленька.                                                                                                                   

Де б не був ти, не забувай,                                                                                                                                    

Тут  живуть твої батько і ненька.                                                                                                                                       

- Вулиця Грушевського у нас головна.                                                                                                                 

 У нашому місті найдовша вона.                                                                                                                 

Гарні магазини її прикрашають,                                                                                                                       

Жителі Костополя її полюбляють. 

 (Діти стають парами і вирушають до наступного графства). Діти, ми потрапили в гості ще до однієї графині. Але увійти сюди не просто: вхід закодований загадкою.

  • У садах, гаях блукає,
  • Жовті шати одягає,
  • Золотисту стелить постіль.
  • Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)
  •  Правильно, це графиня Осінь. Це прекрасна пора. А яка осінь? Чим особлива? Діти, чим славиться наше місто восени? (Врожаями, щедрими плодами, гарними краєвидами).                             

-  Гра « Допоможіть зібрати урожай»

- Дякую вам за те, що ви допомогли завантажити вантаж, який неодмінно потрапить у наші магазини.                                                   

 - У нашому місті люди працелюбні. Є тут і лікарі, і вчителі, і фармацевти, бібліотекарі, перукарі, агрономи, підприємці. Вони багато працюють, примножують добробут  нашого міста. А ким би ви хотіли стати? Осінь пропонує нам пограти у гру.

Д/в «У кріслі мрійника»

Психогімнастика. «Хмаринка» (Грає спокійна мелодія)

Уявіть, що ви хмаринки. Хмаринки легкі, пухнаті, пливуть по небу, можуть перетворюватись на кого завгодно. Їм подобається гратися з вітром, а ще вони люблять поливати рясним дощиком земельку, щоб усе оживало. \

Діти, ми з вами вже забарилися. Потрібно поспішати, адже нас чекають ще в одному графстві. Тут дуже холодно. Потрібно одягати хутряні речі, чобітки.

- До якої графині в гості ми  потрапили?

- До Зими (звучить запис зимового вітру, вихователь помічає паперову сніжинку із завданням для дітей).

- Гра «Зашифруй слово» (звуковий аналіз слова ЗИМА)

- Ви у мене молодці. Тепер зима буде радувати нас  кожного року і прикрашатиме наше місто сніжно-білою ковдрою.  От і скінчилась наша подорож. Нам час повертатися до нашого дитячого садочка.

Гра «Хто де живе»

Ми живемо в місті Костопіль, то ми - костопільчани, у Рівному - рівняни, у Києві - кияни...

Підсумок  заняття.

- В яких графствах ми були? Весна, літо, осінь, зима - що це?

- Це пори року, то скільки їх? (Чотири).                                                                                                         

- То як називається Королівство, в якому є чотири графства? (Рік).                                                            \

Підсумок.

На закінчення нашого заняття пропоную вам переглянути книжки про наше місто, які подарували нам наші гості.

Вихователь Наумець О.Д.

Категорія: Методичний вісник | Додав: Світлана
Переглядів: 693 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Ми вконтакті

Друзі сайту
Відділ освіти Костопільської РДА


Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz