Мій улюблений садок "Ромашка"
Раді вітати Вас на нашому сайті. Заходьте - буде цікаво!
Увага! Відтепер наш сайт став ще більш цікавим та доступним!
Меню сайту

Категорії розділу
Сторінка спеціаліста [58]
Історія закладу [3]
Педагогічний колектив [1]
Новини закладу [90]
Наші досягнення [4]
Наші свята [36]
Методичний вісник [38]
Сторінка завідувача [15]
Батьківська сторінка [33]
Державні закупівлі [7]
Державні закупівлі [0]
Нормативна база [3]
Нормативна база

Цікаві матеріали
Сценарії до свят у ДНЗ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

RSS канал
RSS Підписка

Головна » Файли » Методичний вісник

Стежками рідного міста (організована діяльність дітей)
18.02.2015, 14:11

Стежками рідного міста 

Хід заняття

-   Добрий день, мої малята.  Сьогодні у нашій групі із вами свято. До нас прийшло гостей багато.

  • А давайте з ними гарно привітаємося.Ніжно посміхніться.

- Діти, наші гості до нас з'їхалися з різних куточків нашого району. Які ви знаєте села?

- А хто може пояснити, куди це вони потрапили?

  • у м.Костопіль; (речення)
  • у дитсадок «Ромашка»
  • у ст.групу «Віночок»
  • А на якій вулиці знаходиться наш дитсадок (Сидорова);
  • А які ще вулиці (є в нашому місті) (нашого міста ви знаєте?)
  • Які є в нас пам'ятні місця?

- меморіал слави - пам'ятник Т.Г.Шевченку, жертвам голодомору, краєзнавчий музей, музей лісу.

- Чим славиться наше місто?

  • хлібозавод
  • завод продтоварів «Родина»
  • склозавод
  • фабрика з виготовлення деревинних плит «Свіспан»
  • А який основний символ нашого міста?
  • Це герб (діти розглядають)                                                                     
  • Що тут зображено? Що це означає?
  • Дубовий листок указує на багаті природні ресурси та на деревообробне виробництво. Архангел Михаїл відіграє роль Ангела-Хранителя міста.
  • От бачите діти, як багато жовтого кольору на гербі нашого міста.
  • А що вам нагадує жовтий колір? Синій?

(діти по черзі висловлюють свої міркування: ( сонечко,  золото, ....)

  • А що це таке?
  • Так, у мене в руках карта  Костополя.
  • Що означає карта?
  • Це графічне зображення нашого міста, доріг, річок.
  • От подивіться: дороги тут позначені білими лініями.
  • Ще є залізнична дорога. Позначається пунктирною рискою.
  • А що означають сині лінії?
  • Річки.
  • Яку назву має річка, яка протікає через наше місто?
  • Річка Замчисько.

Гра «Що на що схоже»

  • Дітки, а на що схожі дороги на карті? (На сітку павука, стрічки, шнурочки).
  • Малята, то для чого нам потрібні карти - ось такті графічні зображення місцевості?
  • Щоб знати, куди їхати. Легше орієнтуватися. Щоб легше було подорожувати.
  • От давайте ми зараз разом з вами вирушимо в подорож. Давайте закриємо очки і уявимо, що ми потрапили в одне; королівство, в якому є чотири графства і правлять в них чотири графиіні. Кожна має власне ім'я. Ім'я першої графині ми зараз дізнаємось:

Загадка про весну:

Роботящу вдачу має,                                                                                                                                                               Землю зеленню вкриває, Заквітчає яр і поле,                                                                                                                              Принесе у ліс обнову. Відгадайте, хто вона?                                                                                                                          Ну, звичайно, - це... (весна)

  • Правильно, діти. Першу графиню звати Весна.

Діалог:

  • Що з весною настає?
  • Сніг у полі розтає.
  • А чому то так буває?
  • Сонце його пригріває.
  • Що синіє на землі?
  • Ніжні проліски малі.
  • Я що пнеться з-під листка?
  • То травичка вироста.

- А яке наше місто навесні? (Чисте, прибране, красиве, побілені дерева, зійшли квіти, розпускаються листочки на деревах).

- А які весняні квіти ростуть у нас на клумбі? (Тюльпани, нарциси, проліски).

- Весні дуже сподобалось, що ви так її любите, знаєте багато про неї. На гарну згадку про себе Весна нам дарує весняне сонечко із завданнями. Якщо ви справитеся з дими завданнями, сонечко буде пригрівати краще і краще.

Гра «Придумай слово»

(діти передають по колу сонечко, придумуючи слова: дерево - осика -акація - явір...)

І справді стало ще тепліше. Давайте подякуємо Весні і весняному сонечку за гарну гру, цікаві завдання і подаруємо їм добрі, гарні слова.

Фізкультхвилинка «Встало вранці ясне сонце»

Діти, ми так захопилися іграми , що не помітили,, як потрапили до наступного графства.

Відкривається ширма .   Як тут жарко! І сонце припікає, і дітки купаються в річці, і достигло багато ягідок і фруктів. То куди ми з вами потрапили? Яке ім'я має дане графство?

- Літо.                                                                                                                                                                                                                              - Ой, а що це? (Річка).                                                                                                                                                                                                     -А на що схожа річка?                                                                                                                                                                                               - Як називається річка у нашому місті? (Замчисько).

- Погляньте, діти, яка гарна річечка, як багато тут риби. Але сталася плутанина і риби переплутали свої назви. Діти, Літо просить нашої допомоги навести лад у річці, відгадати назву кожної риби, половити зайву рибу. Зараз м и з вами поділимося на групи :

І група - діти відшукують назви, ставлять їх відповідно до риб (короп, карась, щука, лящ, окунь) , визначають кількість складів у слові;

ІІ група -  «Рибалки» (діти ловлять рибу і розв'язують приклади)

IIIгрупа -  складають речення про літо.

-Діти, влітку наше місто відзначає свій день народження. А коли день народження нашого міста?

12 липня на свято Петра і Павла.

Розкажіть, будь-ласка, вірш про наше місто.

(Діти стають парами і вирушають до наступного графства). Діти, ми потрапили в гості ще до однієї графині. Але увійти сюди не просто: вхід закодований.                                 Правильно, це графиня Осінь. Це прекрасна пора. А яка осінь? Чим особлива?

Діти, чим славиться наше місто восени? (Врожаями, щедрими плодами, гарними краєвидами).

Гра « Допоможіть зібрати урожай»

- Дякую вам за те, що ви допомогли завантажити вантаж, який неодмінно потрапить у паші магазини.

- У нашому місті люди працелюбні. Є тут і лікарі, і вчителі, і фармацевти, бібліотекарі, перукарі, агрономи, підприємці. Вони багато працюють, примножують добробут нашого міста. А ким би ви хотіли стати? Осінь пропонує нам пограти у гру.

Гра «Професії»

Психогімнастика. «Хмаринка» (Грає спокійна мелодія)

Уявіть, що ви хмаринки. Хмаринки легкі, пухнаті, пливуть по небу, можуть перетворюватись на кого завгодно. їм подобається гратися з вітром, а ще вони люблять поливати рясним дощиком земельку, щоб усе оживало.

- Діти, ми з вами вже забарилися. Потрібно поспішати, адже нас чекаю-ще в одному графстві. Тут дуже холодно. Потрібно одягати хутряні речі, чобітки.

- До якої графині в гості ми потрапили?

- До Зими.(звучить запис зимового вітру, вихователь помічає паперову сніжинку із завданням для дітей).

- Гра «Зашифруй слово» (звуковий аналіз слова ЗИМА)

- Ви у мене молодці. Тепер зима буде радувати нас: кожного року,

- От і скінчилась наша подорож.

- В яких графствах ми були? Весна, літо, осінь, зима - що це?

- Це пори року, то скільки їх? (Чотири).

- Вам сподобалась мандрівка? Де ми з вами були?

(У чотирьох графствах, які мають назви Літо, Осіінь, Зима, Весна).

  • То як називається Королівство, в якому є чотири графства? (Рік).
  • Нам час повертатися до нашого дитячого садочка «Ромашка»

 Гра «Хто де живе»

Ми живемо в місті Костопіль, то ми - костопільчани, У Рівному - рівняни, У Києві - кияни...

  • Діти, а ви любите своє місто?
  • А що потрібно робити для того, щоб наше місто я кожним роком ставало все кращим?
  • Що ви можете зробити?
  • Прибирати, не смітити, садити дерева, будувати будинки, поливати город, не ламати гілочок.
  • А що ми повинні бути добрими, взаємоввічливими.

Рухлива гра « В цьому домі ми - сім'я»

  • В цьому домі ми сім'я (2 р.)
  • Ви, і ти, і ми, і я.
  • Посміхнись тому, хто справа.
  • Посміхнись тому, хто зліва.
  • Ми одна сім'я.
  • В цьому домі ми - сім'я (2р.)
  • Ви, і ти ,і ми, і я.
  • Подай руку тому, хто справа.
  • Подай руку тому, хто зліва.
  • Ми одна сім'я.

 

 

 

 

Категорія: Методичний вісник | Додав: Світлана
Переглядів: 414 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Ми вконтакті

Друзі сайту
Відділ освіти Костопільської РДА


Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz