Мій улюблений садок "Ромашка"
Раді вітати Вас на нашому сайті. Заходьте - буде цікаво!
Увага! Відтепер наш сайт став ще більш цікавим та доступним!
Меню сайту

Категорії розділу
Сторінка інструктора з фізкультури [24]
Сторінка практичного психолога [8]
Сторінка медсестри [23]
Сторінка музичного керівника [3]

Цікаві матеріали
Сценарії до свят у ДНЗ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

RSS канал
RSS Підписка

Головна » Файли » Сторінка спеціаліста » Сторінка практичного психолога

Психологічна служба ДНЗ
14.02.2015, 15:04

Психологічна служба ДНЗ №5 «Ромашка» працює з 2006 року, яку очолює практичний психолог Гузич Яніна Василівна.

Робота психолога активізує позитивні емоції дошкільнят, створює почуття душевного комфорту, формує врівноваженість, зібраність, навички психічної саморегуляції.

Діяльність психолога проводиться у багатьох напрямках: безпосередня робота з дітьми, батьками, вихователями. Головне в цій роботі те, що діти знаходяться у постійному контакті із психологом на заняттях та у вільний час. Діти люблять займатися розвивальною роботою, де, граючись, вдосконалюють навички поведінки та комунікативні вміння. В ігровій формі проводиться заняття з метою ознайомлення дітей із різними сферами життя, пізнання і кращого розуміння себе й навколишнього світу, вміння відстоювати себе.

Особливо важливим для дитини стає той час, коли у її житті відбуваються суттєві зміни – вона починає відвідувати дитячий садок. Потрібно достатньо часу, щоб дитина звикла до нового оточення, режиму дня, до спілкування із незнайомими їй дітьми та дорослими, усвідомила вимоги вихователів. Тому щороку проводиться діагностичне обстеження наймолодших дошкільнят. Це дає змогу психологу встановити тісний та довірливий контакт з батьками та дітьми. А також виявити адаптацію новоприбулих дітей до дошкільного навчального закладу.

Формується психологічна готовність дітей до школи. Із цією метою проводиться цілеспрямована психодіагностична робота. Зокрема, здійснення діагностики готовності дітей до навчання у школі та проведення психолого – педагогічної корекції тих дітей, які виявилися ще не готовими до навчання або відстають у психологічному розвитку.

У роботі з батьками основним методом є індивідуальні консультації.
Постійно розробляються рекомендації батькам щодо поліпшення умов розвитку сина чи дочки у потрібному напрямі. Головною метою є привернути увагу до долі власної дитини, допомогти зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років розвитку особистості, ролі тата й мами і родинної атмосфери загалом у формуванні таких базисних якостей, як почуття впевненості, захищеності, вміння радіти, співчувати, виявляти творчу ініціативу, бути активним, дбати про добрі стосунки з членами сім'ї, з друзями. Батьки мають зрозуміти і відчути необхідність певної психологічної компетентності для того, щоб по справжньому любити свою дитину, сприймати її такою, якою вона є, ні з ким не порівнювати її і не дорікаючи їй, допомогти їй щасливо провести дошкільні роки у родинному колі, добре підготувати дитину до школи.

Категорія: Сторінка практичного психолога | Додав: Світлана
Переглядів: 832 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Ми вконтакті

Друзі сайту
Відділ освіти Костопільської РДА


Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz