Мій улюблений садок "Ромашка"
Раді вітати Вас на нашому сайті. Заходьте - буде цікаво!
Увага! Відтепер наш сайт став ще більш цікавим та доступним!
Меню сайту

Категорії розділу
Сторінка спеціаліста [58]
Історія закладу [3]
Педагогічний колектив [1]
Новини закладу [90]
Наші досягнення [4]
Наші свята [36]
Методичний вісник [38]
Сторінка завідувача [15]
Батьківська сторінка [33]
Державні закупівлі [7]
Державні закупівлі [0]
Нормативна база [3]
Нормативна база

Цікаві матеріали
Сценарії до свят у ДНЗ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

RSS канал
RSS Підписка

Головна » Файли » Сторінка завідувача

Звіт завідувача 2015
05.08.2015, 12:49

Дошкільний навчальний заклад № 5 "Ромашка"  

ЗВІТ

завідувача за 2014- 2015 р.р.

Стецюк Світлани Омелянівни

перед колективом і громадськістю

Мета звітування:

Подальше утвердження відкритої та прозорої демократичної державно – громадської системи управління дошкільним навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.                                                                                                                                                                                                                  Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. №178.

 Дошкільний навчальний заклад № 5 "Ромашка"  розташований за адресою

м. Костопіль, вул..Сидорова,26.

Станом на 01 червня 2015 року у дошкільному закладі 222 дитини при плановій потужності 107 дітей.

Режим роботи:

5 груп – 10,5 годин

1 група – 12 годин

1 група - раннього віку

5 груп – садового віку

Всі групи дітей загального розвитку.

Дошкільний заклад працює з 5 – денним робочим тижнем. В ДНЗ №5 працює 40 співробітників, 20 педагоги, з них 3 вихователів середня-спеціальна освіта, 17 - вища освіта, вища категорія - 2, І категорія - 5, ІІ категорія - 6, спеціаліст - 3 , 9 тар. – 2, 8 тар. – 2, звання «вихователь – методист» – 2 працівники, 22 осіб – обслуговуючий та технічний персонал, спеціалісти.

Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

-       Конституції України

-       Закону України «Про освіту»

-       Закону України «Про дошкільну освіту»

-       Положення «Про дошкільний навчальний заклад»

-       Базового  компонента дошкільної освіти України

-       Закону України «Про охорону праці»

-       Закон України «Про дорожній рух»

-       Закон України «Про відпустки»

-       Закон України «Про мови»

-       Закони України «Про цивільний захист»

-       Програми «Українське дошкілля»

-       Програми «Впевнений старт»

А також відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи.

 Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створені умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, формуванню їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Навчально – матеріальне забезпечення відповідає Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», затвердженого наказом МОН від 11.09.2002р. № 509, Типовому переліку обов’язкового обладнання навчально – наочних посібників та іграшок в дошкільному навчальному закладі.

У групових приміщеннях створені необхідні умови для якісної організації життєдіяльності дітей, всі групи естетично оформлені, затишні, впорядковані меблями відповідно до віку дітей, відповідають гігієнічним та санітарним вимогам. Предметно – ігрове середовище сприяє всебічному розвитку вихованців та відповідає вимогам програми. Ігрові осередки обладнані в достатній кількості навчальним та ігровим матеріалом.

У музичній залі представлені сучасні технічні засоби навчання: музичний центр, магнітофон, дитячі інструменти відповідно програми, мультимедійний проектор, телевізор.

Для задоволення потреб художньо – естетичного нахилу є різні види театру: ляльковий, пальчиковий, тіньовий  та настільний.

Для проведення занять з фізкультури є все необхідне обладнання: «шведська стінка»; обручі, лави, мати, ребристі дошки, дуги, м’ячі, мішечки з піском для метання, кеглі, кільцекиди та матеріали для нетрадиційних видів фізичного розвитку дітей.

Медичне обслуговування дошкільного закладу здійснюється сестрою медичною, яка є у штаті  ДНЗ. Сестра медична дошкільного  закладу здійснює профілактичні заходи,  в тому числі проведення обов’язкових оглядів, контроль за станом здоров’я,  фізичним розвитком дітей,  дотримання санітарно-гігієнічних норм та правил.

Медичний блок складається з трьох кімнат: кабінет  сестри медичної старшої, кабінет профілактичних щеплень, ізолятор. Утримується в належному стані, відповідає сучасним вимогам щодо оформлення та укомплектування.

Наявність медикаментів відповідає переліку надання першої медичної допомоги. Ізолятор розрахований для утримання однієї дитини.

Будівля знаходиться у належному стані, відповідає санітарно – гігієнічним нормам. Щороку проводиться поточний ремонт приміщень, ревізія вентиляційних та каналізаційних систем, проведена повірка заземлення,  ваг, лічильника обліку води.

Територія закладу має огорожу по всьому периметру, кожна група має окремий ізольований майданчик із зеленими насадженнями, майданчики для дітей раннього віку знаходяться в безпосередній близькості від входу в приміщення.

На спортивному майданчику знаходиться футбольне поле, яма з піском для стрибків, фізкультурне обладнання для виконання основних рухів.

Навчальні та адміністративні приміщення мають привабливий та естетичний вигляд.

Встановлено лічильники обліку електричної енергії, холодної води, пеплової енергії, водонагрівачі.

Харчоблок забезпечений необхідним технологічним обладнанням, витяжною вентиляцією. За звітний період придбали електром’ясорубку,  електросковороду, холодильник.   

У дошкільному закладі є в наявності протипожежний інвентар, пожежний щит, вогнегасники. Вчасно проводяться інструктажі. Працівники в закладі дотримуються Інструкції з охорони життя і здоров’я дітей. 

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки на курси підвищення кваліфікації при РОІППО були направлені слідуючі працівники:

- Гаврилюк Р.М., музичний керівник;

- Швирид В.М., вихователь;

- Стецюк С.О., завідувач

Слід відмітити, що всі вихователі протягом навчального року брали активну участь у заходах, які були організовані відділом освіти та міською радою..

У цьому навчальному році атестовані 3 вихователі: Галушка Л.Б. на встановлення 2 кваліфікаційної категорії, Наумець О.Д. – вищої категорії, Остапчук В.Ю. – підтвердження вищої кваліфікаційної категорії та звання «вихователь-методист». Вихователі приймали участь в районному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості. В.Остапчук представила методичний посібник   «Є на світі золоті слова "Хліб - усьому голова"». Зайняла перше місце у номінації «Дошкільна освіта».  

     Наумець.О.Д. у 2015 році розробила  проект з патріотичного виховання «Люблю тебе, мій Костопіль!» і видала посібник «Костопіль – місто рідне, тобі майбутнє гідне!» та представила його на  районному конкурсі – ярмарку педагогічної творчості.

Управлінська діяльність

До складу органів самоуправління дошкільного навчального закладу входять:

-         Рада ДНЗ;

-        б атьківські комітети груп;

-         профспілковий комітет;

-         педагогічна рада;

-         загальні збори батьків та членів трудового коллективу.

У поточному році вирішувалися такі питання:

      1. Прийняття угоди зі школою 1-3 ступенів № 5 про спільну роботу по підготовці дітей до навчання в школі;

2. Організація роботи «Школи молодих батьків» (для дітей та їх батьків у період адаптації)

    3. Створення і поповнення розвивального середовища у всіх вікових групах

    4. Організація роботи щодо охоплення навчанням дітей 5 – річного віку та обліку дітей у мікрорайоні.

За наслідками обліку дітей у закладі спланована та реалізується робота з батьками у напрямку підвищення їх педагогічних знань, озброєння методами навчання та виховання дітей у сім’ї. З цього питання цілий рік у закладі працював консультаційний пункт для батьків та дітей, які не відвідують дитячий садок.  

Техніка безпеки

Згідно з ст. 23 Закону України «Про освіту» дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя, через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей.

Ця проблема ведеться в таких напрямках:

-         створення умов для безпечного перебування дітей в закладі;

-         організація догляду за дітьми;

-         робота з колективом по ОП, ТБ, БЖД;

-         навчально – виховна робота з дітьми з питань ОБЖД.

Проводилась тематична перевірка на тему: «Безпечні умови життєдіяльності в створенні розвивального середовища».

Кожен працівник дошкільного закладу проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей в дошкільному закладі, про що свідчить відсутність випадків травмування дошкільників.

Регулярно вихователями проводяться бесіди з батьками з попередження дитячого травматизму. Видаються відповідні накази, проводяться інструктажі з персоналом. Проводяться тижні безпеки дитини і заняття з надзвичайних ситуацій, ведеться постійна робота з дітьми за такими темами: «Пожежна безпека», «Один вдома»,  «ОБЖД».

2 рази на рік проводиться Тиждень безпеки життєдіяльності:

листопад-грудень:  оснньо - зимова тематика;

квітень – травень:   весняно – літня.

Постійно поповнювали сайт дитсадка новою інформацією. Колектив працював над створенням позитивного іміджу нашого дошкільного закладу. Цікаві статті, фотогалерея, форум – це все сприяє відкритості в роботі закладу. Особлива вдячність за роботу вихователю – методисту Гаврилюк Л.М., вихователям Кльоп Т.О., Прядун О.П.

 Дошкільний заклад приймав участь в конкурсі «Краща групова кімната ДНЗ» на інтернет – порталі рейтингу освітніх закладів України та зайняв 1 місце серед ДНЗ Костопільського району, 1місце серед ДНЗ Рівненської області та 23 рейтингове місце серед 100 кращих ДНЗ України у загальному заліку конкурсу.

Організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. Впродовж звітного періоду звернень не було.

  Дошкільний заклад підтримує бажання батьків поповнити знання необхідні для навчання та виховання дітей. Педагогічний колектив організував для цього різні активні форми співпраці:

-         батьківські збори;

-         індивідуальні консультації різних спеціалістів;

-         виготовлення саморобок разом з дітьми;

-         спільні виставки;

-    залучення батьків до підготовки та проведення різних заходів.

Взаємодія з сім’ями вихованців на протязі року є одним із пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні проблеми, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в управлінні закладом.

Організація харчування

У дошкільному навчальному закладі протягом навчального року значна увага приділялась харчуванню дітей.

Ведеться постійний контроль за виконанням грошових і натуральних норм. Щоквартально аналізується стан харчування дітей в ДНЗ, це питання вноситься до порядку денного нарад при завідувачу, батьківських зборів.

Для правильної організації харчування на основі перспективного харчування складається щоденне меню з постійним вживанням свіжих овочів та фруктів.

Постійний контроль за правильною організацією харчування дітей здійснюється завідувачем та Радою з організації харчування, вихователем – методистом, сестрою медичною.

Періодичний контроль проводять працівники санепідемстанції, ветсанепідемслужба.

Робота з організації харчування дітей ДНЗ № 5 здійснюється згідно з

« Інструкцією по організації харчування у дошкільних навчальних закладах » затверджена наказом МОНУ та МОЗУ від 26.02.2013 р. № 202/165, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 20.03.2013 р. за № 440/22972.

Усі продукти харчування приходять з супровідними документами.

Багатодітні сім’ї  (23 сім’ї) за харчування сплачують 50%.

У ДНЗ нараховується 23 дитини, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, але в цьому році вони не звільнені від оплати за харчування.

ДНЗ – це особливий світ любові і добра, зі своїми радощами та прикрощами, переживаннями і досягненнями в якому дитина пізнає навколишній світ і себе. Хочу подякувати помічникам вихователів і всьому обслуговуючому персоналу за внесок за створення сприятливих умов перебування дітей в закладі.

Питання організації предметно – ігрового середовища розглядалось на групових батьківських зборах, вихователями виготовлялись атрибути до ігор, придбано дидактичні ігри, настільно – друковані ігри, оновлювалися ігрові осередки в групах дитячими меблями.

Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу – є одним із провідних напрямків роботи завідувача ДНЗ. У зв’язку з процесами модернізації дошкільної освіти великої уваги набуває створення сприятливих умов для розвитку дитини. Цьому сприяє впровадження інноваційних освітніх технологій у навчальний процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичними підписними виданням, сучасним дидактичним матеріалом. У 2014-2015 навчальному році методичний кабінет поповнився різноманітним наочно – дидактичним матеріалом, науковою, навчально – методичною літературою, іграшками, атрибутами, аудіо та відео записами. На 1 півріччя 2015 року у закладі   проведена підписка на періодичні видання такі  як   комплект «Зразковий дошкільний заклад», Дошкільне виховання з додатками, Дошкільний навчальний заклад, Бібліотечка вихователя дитячого садка, Освіта України, Інформаційно-методичний збірник, Інформаційний збірник для директорів шкіл і завідувачів дитячим садком, Віче Костопільщини, Вісті Рівненщини.

За кошти місцевого бюджету було придбано:

  • дитячі меблі,   шафи для дитячого одягу, постіль, халати,  посуд,  швабри, відра, миски, пилосмок,
  • поновлено ігрове обладнання на майданчиках

-         на придбання медичних засобів використано 500 грн.

     Своєчасно проведена перезарядка вогнегасників на суму 300 грн.

     Хочу висловити слова щирої вдячності батькам наших вихованців та спонсорам, за матеріальну підтримку та допомогу у вирішенні поточних, нагальних питань.

У дошкільному навчальному  закладі «Ромашка» забезпечено проведення первинного, періодичного та інших видів інструктажів з техніки безпеки. Травматичних та нещасних випадків за період роботи в 2014-2015 навчальному році в дошкільному навчальному закладі не було.

Всі працівники ДНЗ забезпечені соціальним страхуванням від нещасних випадків та професійних захворювань. Працівники отримують виплати з фонду соціального страхування за період тимчасової непрацездатності. Весь технічний персонал в достатній кількості забезпечений спецодягом.

Основними цілями та завданнями  Тижня знань з охорони праці та безпеки життєдіяльності  та Дня цивільної оборони було :

 - вироблення у дітей дошкільного віку умінь і навичок захисту свого життя і здоров’я  під час надзвичайних ситуацій;

 - формування та розвиток у дітей дошкільного віку високих морально-психологічних якостей: відваги, мужності, витримки, ініціативи і кмітливості, тощо ;

- удосконалення теоретичних знань і практичних навичок педпрацівників та працюючого персоналу закладу з питань захисту від наслідків надзвичайних ситуацій;

 - поліпшення якості навчально – виховної роботи  в закладі з питань охорони життя, здоров’я та норм поведінки дітей під час надзвичайних ситуацій .

Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників освітньо – виховного процесу ДНЗ якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; 

формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.

Робота педагогічного колективу та всіх робітників ДНЗ щодо профілактики дитячого травматизму спрямована на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі. Тому робота нашого дошкільного закладу з профілактики дитячого травматизму має такі завдання:

·                     поліпшення якості освітньо – виховної роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки та захисту життя;

·                     удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я та життя;

·                     пропагування здорового способу життя серед дітей та батьків.

Але є нащо звернути увагу 2015 – 2016 н.р.

-         матеріально – технічна база потребує поповненням посібників та іграшок відповідно до типового переліку обов’язкового обладнання та програми «Українське дошкілля»;

-         необхідно провести реконструкцію території ДНЗ, адже документація уже виготовлена.

Необхідно в наступному навчальному році всім групам підібрати нові методики та техніки навчання в роботі з дітьми.

Моніторинг знань, умінь і навичок дітей показав, що навчально – виховна робота протягом року велась на достатньому рівні.

Аналіз роботи з розвитку інтелектуальних здібностей через гру показав, що вихователі застосовують індивідуальні і групові форми, які допомагають виявити здібності дітей, розкрити їх потенціал.

У наступному навчальному році необхідно спрямувати роботу на:

-         доповнення розвивального середовища;

-         покращення організації ігрових осередків, придбання сучасних ігор, іграшок, поновити дидактичний матеріал згідно програми «Українське дошкілля»;

-         підвищення ролі вихователя в організації діяльності дітей.

ПІДСУМКИ
Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно до вимог Базового компоненту.
Але є труднощі, які необхідно вирішувати: поступова заміна дитячих меблів у групах; ремонт та відбудова прогулянкових павільйонів груп; заміна вхідних дверей, реконструкція території ДНЗ, поновлення освітлення території дошкільного закладу, огорожі території.

Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізувати свої здібності, товаришувати весело і щасливо жити.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками.

                                                           Дякую за увагу!

 

Категорія: Сторінка завідувача | Додав: Світлана
Переглядів: 641 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Ми вконтакті

Друзі сайту
Відділ освіти Костопільської РДА


Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz